Ja käes on hääle kadumise aeg

Nädal algas sellega, et mul sai hääl otsa ja paljunduslimiit sai ka otsa. 100o lk läks kahe nädalaga. Natuke piinlik hakkas, et nii kiiresti otsa sai, aga siis leidsin vihiku, kuhu on ka eelnevad sooviavaldajad paljunduslimiiti juurde küsinud.Mõtlesin siis, et no mis seal ikka, eks ma ka siis küsin. Küsija suu pihta ei lööda ju. Ja saingi! Ma ainult ei tea, kui palju ma juurde sain. Aga on olemas! jee.Täna ütlesin vahetunnis 6. klassi tüdrukule, et mul ei ole täna väga palju häält, et vaatame, kuidas hakkama saame. Ja siis ta mõtles natuke ja ütles siis:"Aga teeme nii, et te annate meile isesesivalt ülesandeid lahendada ja siis natuke sosistate ainult igaühe juures!". Tunni alguseks oli neil juba ära jagatud, et kes mulle suuvoodriks hakkab, et kellel on kõige selgem hääl ja et mina siis pean sosistama sellele inimesele oma jutu.Kuigi see mõte tundus päris põnev, siis ma arvan, et oleks liiga suureks laadaks lahti läinud, sest neid on seal klassis 28. Ja siis tegin uue reegli, et teeme nii, et kõik on lihtsalt nii vaikselt, et nad kuuleks mind. Ja sellega nad said hakkama... iseseisvat tööd andsin ka!Hääl oli mul ära ka eelmisel aastal samal ajal. Õpetaja kutsehaigus vist esimestel aastatel. Kuidas teistel õpetajatel sellega on?Lubasin, et teen pildi ka oma klassi seintel olevatest tabelitest. Esimene tabel on iga kalssi jaoks eraldi ja see on õpieesmärkide tabel. Sinna kleebin vastavalt selle kleepsu, ku mitu õpilast on selle eesmärgiga hakkama saanud ja teab/oskab mingit kindlat asja. Õpilaste arvud panin suhteliselt suvaliselt - nii kuidas mulle hea tundus.

 

Igal klassil on ka keskmise hinde graafik. Selle tabeli panin alles hiljuti üles ja see on veidike poolik veel. Klassi eesmägi teen värvilise joonena vastava hinde juures. Kaheksanda b klassi poisid täna uhkeldasid oma tabli ees ja tegid ennustusi, et kunas nende tase langema hakkab. Mina muidugi loodan, et ei hakkagi langema! Natuke värvilisemaks peaks ka neid tabeleid tegema.

Silvia5. lend