Veepäev
Kõlab vist veidi kummaliselt, kuid selline teistsugune päev oli meil koolis 20.novembril ja mina aitasin seda läbi viia. Huvijuht võttis minuga ühendust kuskil teise veerandi alguses, et kuule teeks ühe vahva päeva, mille keskmeks oleks vesi. Meil on siin looduskallakuga kool ja mina olin muidugi kohe nõus aitama. Plaan oli selline, et iga õpetaja aitaks kuidagi sellele päevale kaasa ja tegeleks enda tunnis vee teemaga. Lisaks pidid kõik tulema kooli siniste või valgete riietega, et õpilastel ka veidi põnevam oleks. Õpilaste jaoks mõtlesin välja, et nemad teevad klassi peale plakati. Iga klass sai oma teema, mille kohta nad infot pidid otsima ja siis kauni plakati valmis meisterdama. See toimus muidugi enne tähtsat päeva. Ma küll kartsin, et mis siis saab, kui lihtsalt mõni klass ütleb, et aga meie küll ei viitsi. Õnneks sellist asja ei juhtunud. Kuigi üks klass küsis küll aga plakat oli neil õigeks ajaks valmis. Plakatid said koridoridesse üles riputatud, et õpilased saaksid nendega tutvuda, kuna plakatitel oleva info kohta koostasin viktoriini küsimused. Kahekümnes november algas minu jaoks meeletu jooksmisega, et kõik oleks ikka korras ja kogu kooli jaoks kogunemisega, kus mudilaskoor laulis veeteemalist laulu, tantsutüdrukud näitasid meile lindikava ja mina tutvustasin päeva üldiselt. Kunstiõpetaja oli õpilastega teinud vahvaid pilte koridori seintele ja kaunistanud kooli veidi rohkem vee teemaliseks. Viktoriin kulges rahulikult ja juba samal päeval said klasside parimad diplomid kätte. Noorem vanuseaste käis tutvumas kohaliku veepuhastusjaamaga ja päev jõudsiki õnneliku lõpuni. Meil oli planeeritud ka maitsevee degusteerimine, kuid kahkuks jäi käsitöö õpetaja haigeks ning nii kiiresti ei suutnud me ümberkorraldusi teha. Noh ikka juhtub :) Õpetajad ja õpilased olid rõõmsad, et midagi teistsugust sai tehtud ja minul oli hea meel, et õpilased uut ja huvitavat teada said ning väikest vaheldust igapäevasesse kooliellu. 26-30 novembril toimus meil koolis reaalainete nädal ja 28. novembril korraldasin "Meelte viktoriini". Söögivahetundide ajal kogunesime paksendisse, et iga klassi kolm esindajat saaksid võtta mõõtu erienvate meelte tundmises. Nooremad ja vanemad muidugi eraldi. Erinevates punktides pidid õpilased lahendama ülesandeid kasutades ainult oma meeli. Kõikide jaoks oli see põnev ja veidi ka naljakas. Kui sa vaatad enda kaasõpilast, kes seisab ühel jalal, silmad kinni ja käed kõrgel peakohal ning püüab kõigest väest tasakaalu säilitada, siis ajab see veidi itsitama küll :) Kõikidele meeldis viktoriin ja oli mõnus enda vahetundi veidi teistmoodi sisustada.