Esimese värbamismängu mängijatest 82% osales juba sügiseses kandideerimisvoorus!

big_picture_219_2.jpg

Kui minu jalg Energia Avastuskeskuse läve paku ületas, oli tunne selge – täna läheb mänguks! Seinad olid kaetud tuntud inimeste piltidega, põrandat kaunistas arusaamatu teipidest tehtud ruut,  nurgas seisis värviliste pallidega kott ja suurel ekraanil säras Noored Kooli logo.Hea muusika saatel koguneval rahval polnud õrna aimuga, mis toimuma hakkab ja peab tunnistama,  et positiivne ärevusfoon oli õhus terves ruumis.  Liugleva kergusega juhtisid Aleksei (Game Club)  ja Getter (NK 4.lennu vilistlane) õhtust tegevust ning tugevalt tehtud kodutöö paistis mängu taustal silma.  Mängu eesmärk oli anda osalistele edasi Noored Kooli programmi sisu koos väärtuste, uskumuste ja hoiakutega.   Käsikäes mäng ja teooria, aitasid kinnistada räägitut ja omal nahal tunnetada, mis haakub ja mis mitte.  Põnev piloot tõi osalejateni õhtu jooksul 6 mängu:

  1. Welcome zone „Tuntud näod“
  2. Energizer „Tühi töö“
  3. LOOV icebreaker “Väiksed sammud”
  4. Grupimäng „Tugi“
  5. Elumäng „Võimalused“
  6. Lõpetamiseks „Trampliin“

Iga mängublokk oli mõtestatud ja eesmärgistatud ning selle küljes oli ka oodatav mõju. Eelkõige kogemus, mille osaleja pidi saama.  Nii samm haaval liikudes saime mõistma Noored Kooli programmi osalejate tähenduslikku tööd ja panust ühiskonda. Samuti saime tunda toetust ja hoitust, millest saab osa iga osaleja.  Grupi kehastusmine uue lennu osalejateks tõi ruumi ühtsete väärtustega kogukonna tunnetuse.Nii nagu Noored Kooli programm on tõsine töö enesega - areng, mida ehk esiti  ettegi ei oska kujutada, oli ka õhtu kulminatsiooniks mäng  „Trampliin“.  Kui Aleksei kahtlaselt suure „asjaga“ meie ette astus, tekkis koolilapse tunne ja kõhedus, sest kooliajast meenusid sporditunnid.  Trampliini metafoorne tähendus oli armas ja tõetruu. Noored Kooli pakub võimalusi ja on hüppelauaks oma unistuste täitmisel ja maailma paremaks muutmisel.Kui järgmisel ja ülejärgmisel päeval osalejatelt saadud tänumaile lugesin ja kandideerimistähtaja saabudes tõdesin, et 82% osalenud inimestest kandideeris, mõistsin - MÄNG ON  VÄRBAMISE VÕTI.Seepärast käib hetkel aktiivne mõttetöö, kuidas uut mänguformaati teadlikumalt värbamises kasutada ja kuidas Noored Kooli vilistlasi sellesse kaasata.  Üks on kindel - me mängime peagi uuesti ja osalema on oodatud kõik huvilised.Getter Leppiku mõtted: „ Mäng võimaldab huvilisel saada kogemusi ja tunda emotsioone, mida vahel on raske sõnadesse panna. Näiteks võin rääkida väga hingestatult Noored Kooli kogemusest, ent  näen, kuidas see tihti jääb siiski kaugeks. See mõistmine, mida sellel õhtul mängides kogesin oli seletamatu – seda peab ise tundma.  Ma siiralt usun, et sellel mängul on tulevikku ja leian, et see on just see, mis annab huvilistele kõige paremini edasi Noored Kooli kogemuse.  Ootan põnevusega juba järgmist korda ja rõõmustan, kui meiega liitub veel vilistlasi.“ Maris ViiresNK värbamis- ja turundusjuht

PäevikudHelen SabrakComment