IV ajutrust: India

12.02 õhtul sai kokku tavapärasest pisut erinev ajutrust -  ainult NK meeskonnaliikmetest koosnev seltskond. Tavatu oli ka toimumiskoht - maha istuti India restoranis Bollywood. Kerli Prass (3. lennu vilistlane ja NK tuutor) tegi põhjaliku ettekande Teach for India programmist, keskendudes just liidrioskuste arendamisele. Reastan mõned kõige enam inspiratsiooni pakkunud mõtted (et mida me siis kohe ära teha tahame):@  Suurem rõhk lapsevanemate kaasamisel: 1) suvekooli lõpuüritus koos lapsevanematega 2) seminar augustis / praktikaseminari teema 1. aastal 3) lapsevanemad paneelides.@ Millal on õige hetk seada visiooni oma õpilastele? Tundub, et alles siis, kui lapsed on juba tuttavad. Idee: suvekooli lõpuanalüüsis lasta osalejatel analüüsida, millise visiooni nad seaksid oma grupile pärast esmast tutvust nendega.India taustast

  • 4% lastest ei lähe kunagi kooli.
  • 58% ei lõpeta algkooli.
  • 90% ei lõpeta kooli.
  • Ainult 10% lastest jõuab ülikooli.
Kuidas TfIndia osalejad kaasavad lapsevanemaid?
1. Lepingu sõlmimine vanematega
2. Visiooni ja eesmärkide seadmise koolitus vanematele (tuutorid viivad läbi)
3. Lapsevanemate visioon oma lastele
4. Tutvustada lapsevanematele klassis toimuvat
5. Koos tähistamised (näiteks lapsevanematekoosolekutel)
6. Lapsevanam fookuses; lapsevanemate lugude jagamine
7. Lapsevanemate sein klassiruumis
8. Jagavad erinevaid toetavaid materjale lapsevanematele (nt. inglise keelset sõnavara vmt)
Suur tänu kõigile kaasamõtlejatele!