Triinu Reedik

Triinu Reedik

Õppimine saab toimuda siis, kui õpilane tunneb end turvaliselt. Õpimotivatsiooni tekkimiseks ja ülal hoidmiseks on oluline, et materjal oleks õppijale jõukohane, samas parajal määral pingutust pakkuv. See pingutus peab olema põhjendatud, ehk õpilane peab mõistma, miks ta midagi õpib. Muuhulgas on õppimise juures oluline teha seda teistega suhtlemise kaudu ja tunda, et kaaslased toetavad ja aktsepteerivad mind.

Töötan selle nimel, et minu õpilastest kasvaksid oma arengu teadlikud jälgijad ja kujundajad, julged arutlejad ning uudishimulikud maailma ja seoste uurijad, kes on hoolivad ja sallivad iseenda, oma kaaslaste ning end ümbritseva suhtes. Soovin luua õppimiseks turvalise keskkonna, kus õpilased tunnevad end väärtusliku ja vajalikuna, toetada nende eneseusku, huvide avastamist ning oskust efektiivselt õppida. Tahan olla õpilastele eeskujuks ja ka ise nendega koos areneda ning neilt õppida.

Triinu on omandanud bakalaureusekraadi Tallinna Ülikoolis psühholoogia erialal, lõpetanud rakenduskõrgharidusõppe õpingud Tallinna Ülikooli Pedagoogilises Seminaris noorsootöö erialal (cum laude), õppinud Luua Metsanduskoolis loodusturismi korraldust spetsialiseerumisega retkejuhtimisele ning omandanud magistrikraadi Tallinna Ülikoolis hariduse juhtimise erialal. Ta on töötanud giidina Eesti Vabaõhumuuseumis ja AHHAA Teaduskeskuses, noorsootöötaja ja loodusringi juhendajana Märjamaa noortekeskuses, huvijuhina Keila Koolis ning psühholoogina Märjamaa Vallavalitsuses. Triinu on olnud vabatahtlik Eesti Psühholoogiaüliõpilaste Ühenduse projektis Lahendus.net.

Vabal ajal meeldib talle looduses viibida, jalutada ja matkata, tantsida salsat, kizombat ja ruedat, õppida hispaania keelt ning teha muud põnevat, mis pähe tuleb.

Kärt Lehis17lend2