Riina Gadjak

Riina Gadjak

Mind sütitab mõte, et saan kaasa lüüa inimsõbralikuma haridussüsteemi loomisel, mis arvestab õpilase psühholoogiliste vajadustega, toetab individuaalsust ja erisusi ning autonoomiat mõtlemisel ja otsuste tegemisel. Arvan, et toetav ja turvaline keskkond on viljakandva õppeprotsessi alus, ning uudishimu kultiveerimine, läbi õpitu eluliseks ja käegakatsutavaks muutmise, on see, mis teeb õppimise millekski enamaks kui vaid masendavaks kohustuseks.

Soovin, et õpilased omandaksid oskused, kuidas üldse õppida, sest nendel oskustel on reaalne ja praktiline väärtus kogu eluks. Laialdaselt seostatakse õppimist ainult koolides tuupimisega, kuid õppeprotsess ei lõppe sel hetkel kui lõpudiplom käes, see on elukestev ja igapäevane tegevus. Tulemusliku õppimise tagajärjeks võiks olla see, et mõtleme loovalt ja oskame probleemidele lahendusi leida, oleme iseseisvad ja ennastjuhtivad isiksused, kes usuvad endasse ja toetavad inimesi enda ümber.

Olen Noored Kooli programmis eelkõige, et ise õppida ja areneda ning loodan enda eeskujuga, kõigi oma eksimuste ja haavatavustega, innustada ka oma õpilasi õppimisprotsessis tähenduslikkust avastama.

Riina on omandanud bakalaureusekraadi Tartu Ülikoolis religiooniuuringute ja teoloogia erialal, samuti on ta Tartu Kutsehariduskeskuses õppinud ehitusviimistlust ning spaateenindust. Ta on varasemalt töötanud 5 aastat spaamaailmas iluhoolitsuste läbiviija ja massöörina.

Vabal ajal meeldib talle lugeda, tegeleda enesearenduslike praktikatega, uurida eksistentsiaalsete küsimuste erisuguseid käsitlusi, nautida loodust ja obskuurset muusikat.

Kärt Lehis17lend2