Marlen Luga
Õppimine on elukestev protsess. Et õppimine oleks atraktiivne, peab olema õpitav põnev ja kaasahaarav. Põnevust tekitades tuleb anda ka õpilastele võimalus olla osa otsustusprotsessist ja tegevustest, et nad tunneksid end kaasatu- ja vastutavana. See annab õpilasele võimaluse ennast ja teatud tegevusi analüüsida, filtreerida ja arvamust avaldada.
Unistan sellest, kuidas õpilane mõistab, et tema ja õpetaja on koostööpartnerid, keda iseloomustab sõprus, usaldus, austus, julgus, ühtekuuluvus, mõistmine ja tolereerimine. Need on vajalikud omadused, et toimuks operatiivne suhtlemine ning seeläbi ka aktiivne õppimine. Eelnevalt välja toodud omadused ei ole olulised ainult õppimises, vaid ka elus. Kõik inimesed meie ümber on kui koostööpartnerid, kelleta me ei saa. Soovin luua õpilases tunnet, et õpetaja ei ole kõiketeadja, nagu ei ole ka ükski teine inimene ‒ see ongi okei. Aga julgus kasvõi küsida, pakkuda, proovida ja katsetada on suurim oskus ja võit!
Marlen on lõpetanud Tallinna Tervishoiu Kõrgkooli tervisedenduse erialal. Ta on töötanud Järveküla Lasteaias tervishoiutöötajana ja Tartu Lasteaias Kelluke keelekümblusrühma õpetajana. Üliõpilasena on Marlen teinud tervisedendamise teemalisi loenguid ja töötubasid koolides ja avalikel üritustel. Vabal ajal meeldib talle mängida discgolfi ning käia rühmatreeningutes, et vaimne ja füüsiline tervis püsiks tasakaalus.