Mari Kask
Minu klassiruumis keskendume me hoolivusele, loovusele ja arengule. Tean, et igal lapsel on oma taust ja lugu, kust ta tuleb, kuid mu eesmärgiks ongi tõestada, et tähtis pole see, kust nad tulevad, vaid kuhu nad on teel ja julgustada lapsi tegema seda, mis neid õnnelikuks teeb. Usun, et õigeaegse märkamise, järjepideva juhendamise ja toetusega saab iga laps oma eesmärgid saavutatud. Kindlasti tahan, et minu õpilased teaksid, et nad ei õpi mitte minu ega hinnete, vaid enda jaoks. Nad oskavad ise kriitiliselt mõelda ja mõistavad, kuidas kõik on omavahel seotud ning et erinevus rikastab. Soovin luua klassiruumis õhkkonna, kus lapsed julgevad oma arvamust avaldada, oskavad seda teha argumenteeritult ning neil on huvi teemasse sügavamalt süveneda ja iseseisvalt juurde õppida.
Keskendun sellele, et koolis oleks rohkem praktilist ja loomingulist poolt, et õpilased saaks lisaks teoreetilistele teadmistele ka reaalseid kogemusi ning areneks nende eneseväljendusoskus. Tänu sellele oskavad nad panna ennast erinevatesse olukordadesse ka väljaspool kooli, kus nad tunnevad kuuluvustunnet, hoiavad keskkonda ja teavad, et nad on osa kogukonnast ning neil on oma vastutav roll ühiskonnas. Nad teavad lisaks “mis?” küsimusele ka “miks?” ja “kuidas?” küsimusi.
Soovin, et väikesed inimesed ka suurena ei lõpetaks õppimist, avastamist, loomist ja armastamist.
Mari on lõpetanud Eesti Kunstiakadeemia animatsiooni erialal. Ta on töötanud animaatorina Küprosel Zedem Media stuudios ning omab nüüd ministuudiot, mis tegeleb samuti animatsioonide tootmisega. Mari on käinud vabatahtlikul teenistusel Continuous Action´i kaudu - ta aitas kahe Suurbritannias toimunud festivali korraldamise ja läbiviimisega. Tema peamised huvid on kunst, muusika ja loodus.