Heilika Peterson
Pean oluliseks kooli ja lapsevanemate koostööd - lapsed, kes koolis ei jõua, ei jaksa, ei taha ja keda vanemad suudaksid ning sooviksid kodus järele aidata, ei saa vajalikku haridust, sest puudub info (õppematerjalid), millega last aidata. Need lapsed jäävad kahjuks iga tunniga järjest rohkem maha. Kui lapsevanem(ad) on valmis aitama, siis võiksid ka õpetajad olla igati valmis lapsevanemat aitama. Kuidagi on vaja panna meie haridussüsteem nii toimima, et tõesti IGA laps saaks väga hea hariduse, olenemata koolist, kus ta käib.
Lisaks on minu arvates hästi oluline õppida lapsi ja nende eripärasid tundma ja läheneda igale lapsele individuaalselt. Kohe päris alguses ilmselt ei ole võimalik aru saada, kes mida vajab, aga ma arvan, et paari kuu jooksul võiks õpetajal kujuneda välja teadmine, milline laps millise õpetamise viisiga kõige paremini õppida suudab.
Heilika on omandanud Tallinna Tehnikakõrgkooli rakenduskõrghariduse ärijuhtimise - finants- ja personalijuhtimise erialal. Ta on töötanud Tartu Noorsootöö Keskuses juhiabina ning 3D mudelite joonestajana. Heilika on juhtinud hobiettevõtet, mis tegeles ruumide ja näitustekujundusega.
Vabal ajal meeldib Heilikale kuulata muusikat, ehitada oma maja, lugeda raamatuid, joonestada 3D mudeleid, teha käsitööd ning üle kõige meeldib olla koos pere ja sõpradega.