Carolyn Soosaar
Minu jaoks on esmatähtis, et lapsi ja noori hinnates oleks õpilaste areng esikohal, mitte vaid nende skoor standardses hindamissüsteemis. Soovin toetada õpilaste terviklikku arengut, mis hõlmab nii vaimset kui ka füüsilist tervist. Kool peaks looma tingimused eluliste oskuste omandamiseks, nagu stressiga toimetulek, ajaplaneerimine ja muud pehmed oskused.
Tahan toetada arusaama, et erinevus rikastab, et iga inimene on täpselt sama palju väärt, lõpmatult. Mulle on südamelähedane praktiline ja õppijapõhine õpe. Minu eesmärk on, et õpilased oleksid ennastjuhtivad, seaksid endale eesmärke ning teaksid, kuidas neid saavutada. Tänu sellel pakub õppimisprotsess ka õpilastele rõõmu ja positiivset eduelamust, sest nad töötavad millegi suurema ja olulisema, nagu on enda isiklik eesmärk, nimel.
Carolyn on omandanud bakalaureusekraadi Tartu Ülikoolis õigusteaduse erialal. Ta on töötanud eraõpetajana Mentornautis, noorte ettevõtlushuviliste mentorina MTÜ Changemakersis, raamatumüüjana Southwestern Advantage’is.
Carolyn on olnud vabatahtlik MTÜ Changemakersis, Tartu Ülikooli Lastefondis ning aidanud kaasa Huggy 24-tunnistele heategevuse otseülekannetele ja kogunud annetusi SOS Lasteküla SOVA projektile. Lisaks aitab ta kaasa noorte huviharidusele olles Eesti Noorteühenduste Liidu nõukogu liige.
Ülikooliellu panustas ta Tartu Ülikooli üliõpilasesinduse liikmena nii sotsiaalteaduste valdkonnas kui ka õigusteaduskonnas, ELSA Estonia asepresidendina, tuutorina, õppeassistendina ning ÕISi juhendvideo loojana.
Vabal ajal meeldib talle lugeda raamatuid, mängida lauamänge ja korvpalli ning veeta aega oma lähedastega.