
Anita B...
Programmi ajal: saksa keele õpetaja Kadrioru Saksa Gümnaasiumis.
Täna: Noored Kooli tuutor (lapsehoolduspuhkusel)
Hariduse kvaliteedi tõstmine algab õpetajatest. Ainult motiveeritud õpetajad, kes on huvitatud oma ainest ja ka teistest valdkondadest, kes on valmis ka ise õppima ning ei karda uut, saavad õpilasi kaasa haarata. Just sellised õpetajad innustavad õpilasi edasi pürgima ning julgustavad neid oma ideederealiseerimisel. Usun, et mul on piisavalt potentsiaali saada selleks õpetajaks.
Anital on magistriga võrdsustatud bakalaureusekraad Tartu Ülikooli saksa keele ja kirjanduse erialalt. Õpingute jooksul täiendas ta end Saksamaal Heidelberigis Karl-Ruprechts-Universität-is. Anita on töötanud vabatahtlikuna Põhja-Saksamaal noortelaagris ning giidina turismifirmas.

Helina Haljaste
Programmi ajal: inglise keele õpetaja Tartu Forseliuse Gümnaasiumis.
Täna: inglise keele õpetaja Maidla Koolis.
Tahan ennast proovile panna, omandada uusi teadmisi ja oskusi. Tahan tõestada nii endale kui ka teistele, et õpetajana on ka noortel võimalik hakkama saada ning midagi olulist päriselt ära teha. Tahan jagada noortega oma kogemusi ja teadmisi, motiveerida ja suunata neid, et nad näeksid, kui palju erinevaid võimalusi nende jaoks olemas on.
Helina on lõpetanud Tartu Ülikooli inglise filoloogia eriala. Ta on olnud Euroopa Vabatahtlike Teenistuse kaudu vabatahtlik Barcelonas, kus viis läbi inglise keele kursuse täiskasvanutele, täpsemalt öeldes eakatele. Lisaks on Helina osalenud mitmetes teistes rahvusvahelistest noortevahetustes ja -projektides.

Irina Gross
Programmi ajal: kunsti ja tüdrukute käsitöö õpetaja Tallinna Pae Gümnaasiumis ja Tallinna Juhkentali Gümnaasiumis.
Täna: lapsehoolduspuhkusel.
Tahan õpetada õpilastele mitte ainult ainet, vaid ellusuhtumist. Tahan viia koolidesse rohkem optimismi. Tean, et see pole lihtne – illusioone ei ole mul ammu. Aga ikkagi tundub, et ma saan hakkama.
Irina on õppinud Tallinna Tööstushariduskeskuses rätsepa ametit ning Eesti Kunstiakadeemias tekstiilidisaini. Muuhulgas on tal selja taga palju erinevaid näitusi ja projekte ning disainialaseid töid nii Eestis kui ka Saksamaal ja Soomes.

Kristi Villand (end Siirman)
Programmi ajal: eesti keele ja kirjanduse ning kultuuriloo õpetaja Tallinna Ühisgümnaasiumis.
Täna: õppejuht Tabasalu Ühisgümnaasiumis.
Et õpilased tahaksid koolis käia ja õppida, tuleb õpetajal oma ainele loovamalt läheneda. See muudab õppimise lihtsamaks ja huvitavamaks ning vähendab kuiva tuupimist, mida kahjuks meie koolides veel tehakse.
Kristil on bakalaureusekraad Tallinna Ülikooli eesti filoloogia erialalt. Õpingute kõrvalt on ta töötanud Tallinna Tehnikaülikoolis infosekretärina.

Liis Prikk
Programmi ajal: inglise keele õpetaja Viimsi Koolis.
Pärast programmi: Master of Education in Advanced IB Studies,George Mason University, Virginia, USA.
Täna: Tallinna Inglise Kolledži MYP koordinaator.
Õpetajana töötada pole populaarne, kardetakse omavanuste kolleegide vähesust, väikest sissetulekut ja ehk rasket töödki. Programmis osalejana loodan praegust suhtumist muuta, et õpetajaks olek saaks noorte seas popiks ning leiaks aset oluline areng väärtushinnangutes: raha või eriline ametinimetus ei ole karjääris kõige tähtsamad.
Liis lõpetas 2002. aastal Tartu Ülikoolis hispaania keele ja kirjanduse eriala bakalaureuse kraadiga. Ühe semestri täiendas ta end Granada Ülikoolis Hispaanias. Ülikooli ajal oli Liis Üliõpilasesinduse ning korporatsiooni Amicitia liige. Keskkooli ajal ja pärast ülikooli lõpetamist elas ta Ameerika Ühendriikides, kus töötas enne Eestisse naasmist investeerimisfirmas finantsanalüütikuna.

Maria Kurisoo (end Veldi)
Programmi ajal: ajaloo ja ühiskonnaõpetuse õpetaja Tallinna Lasnamäe Üldgümnaasiumis.
Täna: Noored Kooli koolituse ja toe juht.
Eesti haridus on minu silmis sammaldunud. Vanad õpetajad hoiavad kinni vanadest mallidest, aga elu läheb edasi. Loodan, et see pilt on liialdus. Kuid tahan ise anda endast parima, et muutunud Eesti koolides õpetaksid ka väärikad noored inimesed, kes austavad õpilasi ja iseend, on tolerantsed ning avatud maailmapildiga.
Marial on magistrikraad Tartu Ülikoolist ajaloo erialalt. Ta on teinud tõlketööd ning on osalenud mitmetel arheoloogilistel väljakaevamistel Eestis, aga ka Hispaanias.

Martin Ojala
Programmi ajal: inglise keele õpetaja Tallinna Ühisgümnaasiumis.
Täna: tõlk advokaadibüroos LAWIN.
Arvan, et iga programmis osaleja kõige olulisemaks panuseks saab olema see, mida ta annab lastele, keda ta õpetab. Olen mitmeid aastaid erinevates situatsioonides mõelnud, kuidas ma õpetajana sarnastes olukordades käituks. Olen huvitatud noortega tegelemisest ning julge suhtleja – seetõttu usun, et saan hästi hakkama.
Martin lõpetas Tartu Ülikooli õigusteaduse eriala bakalaureusekraadiga, kõrvalainena õppis ta inglise keelt. Martini huvide sekka kuulub väitlemine ning seda on ta õpetanud teistelegi. Üks teine tema huvidest on fotograafia.

Priit Ahte
Programmi ajal: keemia ja füüsika õpetaja Tallinna Kristiine Gümnaasiumis.
Täna: Kurtna Kooli keemiaõpetaja ja Tallinna Tehnikaülikooli keemiainsener.
Ma soovin õpilasteni viia arusaamise, et haridus õpetab neid ükskõik millises eluvaldkonnas ja kontekstis toimima loovalt ja leidlikult. Haridus peab õpetama inimest oma elu julgelt looma, muutma ta maailmale ja iseendale avatuks. Ta peab võimaldama inimesel näha iseenda potentsiaali ja õpetama elama looduses ning ühiskonnas.
Priit õppis Tallinna Tehnikaülikoolis geenitehnoloogiat ning omandas sellel erialal magistrikraadi. Kaks ja pool viimast õpingute aastat osales ta valgu keemia laboris teaduslikes projektides, kus tegeles molekulaarse modelleerimisega.







